Sweet nothing...

Det finns saker som jag önskar att jag aldrig gjort. Sen finns det saker som jag är glad att jag gjort.
Att släppa taget och bara följa med i vågen...känns skönt när man äntligen kommer i hamn. Att hitta en fast plats att stanna på. Om så bara för ett tag..så i alla fall någonstans där man kan känna sig trygg.

Tittade på gamla bilder idag...och insåg att jag har den finaste familjen...mina fina ungar som skänker mig en sån oerhörd lycka! och mina fantastiska föräldrar..utan er är jag ingenting...Att se bilderna på poppa och barnbarnen..det är kärlek! Älskar att vara omgiven av min fina familj. Mina underbara systrar och såklart alla fina syskonbarn...jag är verkligen lyckligt lottad som får vara en del av allt det här! Älskar varje del av min härliga knasiga familj..:)

Numera finns det ju också en man..eller nåja kille ( han är ju lite yngre ;)) som gör mig oerhört lycklig! Jag är ju som uppe på dom där rosa molnen och dansar omkring...för du är helt otroligt underbar och jag är glad att få vara en del av ditt liv..:)

Kommentera här: