samsung

Min kärlek har lämnat sin surfplatta hemma, testar att blogga från den. Så modernt av mig ;-)
Kidsen driver mig till vansinne, alltid ska det vara en massa tjafs, skrik och grin. Nenna är mer som en tonåring och jag får en släng av jaghatarmammaförjagfårintesomjagvill varje dag. Idag är jag den värsta mamman hon vet, för hon gillar inte lök och jag föreslog löksoppa till middag :-D Antar att det var hennes trötthet som gjorde att hon blev galen för ingenting, för så mycket kan man inte ogilla lök...

Annars så ägnar jag mig åt tvätten idag, så kul :-P
Det är ett kapitel för sig i tvättstugan, trots att vi är endast fyra familjer som använder den så är det rena rama bombnedslaget där jämt. Folk snor grejer av varandra och det ser förjävligt ut där nere, man tror man hamnat på en soptipp. Jo jag är en sån som kommer lämna arga lappar. För nu har jag banne mig fått nog av snusket!

Sur jag? lite kanske, beror nog på att vi är förkylda igen! Sjukdomarna avlöser varandra här och ännu ser jag ingen ljusning...en vacker dag så...
1 Anna:

skriven

Hehe man blir förbannad på den surfplattan ;)
Lämnade arga lappar i min tvättstuga på skeppar karls gränd och skällde ut grannarna en gång. Man får gnälla ibland :)

Kommentera här: