Ur balans...

Du får mig ur balans...du har rubbat hela min världsbild.
Inte trodde jag att det någonsin skulle kunna vara såhär bra. Nästan som en dröm...men det är det inte. Det är på riktigt!

Idag är det härligt vårväder igen..känns som det bara blir bättre och bättre nu. Barnen är ute och leker...så härligt när de kan vara ute på gården.

Kalasdag är det idag...lilla bombom ska på sitt andra kalas..verkar som folk förstår att det går bra nu...och det är kul. Jättekul att se att han också blir bjuden. Nenna ska också på kalas..verkar som våren vart en riktig kalastid..för som det är nu är det kalas var och varannan helg...kul förståss för de små :) dyrt för mamman ;)
 
Hittat en alldeles underbar lägenhet...älskade den från första stund. Hoppas så att vi får den!
Den vore perfekt! Dock försöker jag att inte ha för stora förhoppningar..förutsättningarna är väl inte de bästa..men jag hoppas ändå!!

Kommentera här: