Thrift Shop..

Är en härlig dag idag...solen skiner och det känns vårigt i luften..:)

Idag fick jag äntligen tummen ur och berättade för min moder något jag länge velat berätta. Men som vanligt är man ju råtöntig och fick lov att samla mod länge. Visade sig att jag oroat mig i onödan..mest för att mamma redan anat vad jag ville säga. Som jag sa..man känner sina löss..;)
Och nu behöver inga snillen spekulera..jag är INTE gravid..det handlade om helt annat...:)

Idag har jag ringt på två lägenheter..söker ju större nu..hörde nåt om att kidsen kanske behöver ha egna rum..:P
Mamman är liten o klen..;P
Orkar inte bära över bombom som numera somnar i min säng för att de överhuvudtaget ska kunna sova..:P

 
Och här är han ju...min kärlek! Underbara älskade Andreas <3 den finaste jag vet <3
 

Kommentera här: