U.N.I

Haft en mysig helg med nära och kära. I fredags så fick jag och kidsen rå om finaste Tilde. var supermysigt att ha henne här en stund. Sen blev det spontanmiddag med allra käraste syster min :) Så härligt att umgås med er! Tack!
I lördags så kom min andra kära syster  hit. Blev gaddad och hon verkade nöjd :)
Sen grillade jag och kärleken. Så mumsigt :) Glanade på texas chainsaw massacre...ganska läskig om jag får säga så..:P
Men bra :)

Idag har kidsen lekt med kompisar mest hela dagen. Men efter middagen så fick de små hoppa i badet medan jag slängde deras kläder i tvätten. Riktiga lortgrisar var de, älskart! :)
Sen myste vi framför bolibompa med glass...var supermysigt! Och till och med lillkillen var på myshumör och ville kramas med mamma..Love! Det finns inget bättre än doften av sina barn! Ja jag vet..jag och dofter! Helt galet.

Lyssnar på Ed Sheeran..en ny favorit som jag fick upp öronen för på gatufesten! Underbar!

Kommentera här: