The City

Tid är pengar?! Är det så man säger? Verkar som en del lever efter den devisen ialla fall. Önskar jag hade råd att köpa  tid. För till syvende och sist så är det allt jag vill ha. TID!


Idag har jag hämtat hem mina små troll..så sjukt underbart att få ha dem intill. Känna doften av dem. Se deras härliga leenden. Underbara ungar! Vad vore jag utan er?!

Haft en alldeles underbar helg. Vart en sväng på stadsfesten på torsdagen med Åsa, vi hade så sjukt roligt så nu planerar vi inför nästa party! E-type spelade och det blev ett jäkla röj :) Sen fortsatte festandet till musikpolisen..grymt sköna snubbar med mycket bra musik.
Lördagen ägnades åt kärleken innan han drog hem. Sen blev det stadsfest igen. Vart ju tvungen att glana på Eightballs. Så grymma!




(bilder från google bildsök)

Kommentera här: