The Story...

Antar att jag fick svar på mina frågor utan att behöva fråga. Vänligt av dig!

Skitirriterande att man tror att man ska betyda något men sen gör man det inte. Men lika bra att jag fick veta nu och inte senare. Nu kan ju ändå jag bestämma mig om jag tycker det är värt att fortsätta. Gäller att omvärdera.

1 Emelie:

skriven

Vilken fin header du har! Har du gjort den själv? :)

Svar: Tack :) Min syster är konstnären :)
Erika Wallin

2 anonym:

skriven

Nu har jag äntligen hittat tillbaka till det jag älskar mest i hela världen!

Vad kommer vara ditt ljus i vintermörkret? :)

Svar: Mitt ljus i vintermörkret är mina fina barn :)
Erika Wallin

3 powerpiff:

skriven

Hoppas det reder ut sig och att du gör det bästa valet :)

Svar: Man får hoppas på det :)
Erika Wallin

4 Erica:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle du vilja följa/kommentera/titta på min blogg? :)

Svar: Tack så mycket :) Kikat in din blogg :)
Erika Wallin

5 Anonym:

skriven

Fin blogg ❤ Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

Svar: Tack :)
Erika Wallin

Kommentera här: