14 juli 2011

Idag när jag skulle hämta hem kidsen från dagis så blev nenna helt vansinnig. Hon ville inte alls följa med hem..och jag var ju inte alls världens bästa mamma som hon tidigare trott...
Ialla fall så slutade tjafset med att hon ville att jag skulle be om ursäkt. Men då svarade jag henne att jag inte hade nåt att be om ursäkt för. Och tillade att hon kunde be mig om ursäkt. Då stirrade hon stint på mig och sa..ska jag göra dig glad med mina sånger? Fasen vad jag skrattade...såklart sa jag ju att det var en bra ide..så fick hon sjunga lite för mig. Var en nöjd liten tjej som tog mamma i hand sen :))
Kidsen är det bästa jag har. Vilken glädje dom skänker mig i stort och smått. Man kan bli dödligt less på dom, men det räcker med ett av deras soligaste leenden för att lätta det mörkaste sinnet :)) Underbara älskade ungar :)

//ERIKA

Kommentera här: