25 oktober 2010

Idag är det måndag..det innebär att det är en ny vecka..no shit..:P
Veckorna ilar förbi och det är snart bara två månader innan detta år är till ända.

Idag har jag haft en toppendag på jobbet..vaknade upp hyfsat utvilad. Fick en riktigt skön tur på jobbet,
vart och fikat med en av våra kunder idag. Var mycket trevligt. Lilla tanten tog med mig på konditori..:) Man måste ju bara älska det här jobbet..:)

Helgen har vart lite jobbig...två sjuka barn och en väldigt trött mamma är ingen bra kombination. Stundvis har jag känt mig totalt misslyckad. Kännts som att döden vore en befrielse. Och även hunnit önska att jag aldrig fött de små underbara varelserna. Som tur är, går det ju över så fort de fyrar av sina gudomliga leenden och man känner kärleken. Vart som sagt riktigt deppig i helgen..men nu känns allt mycket bättre igen.

Älsklingen har förstås vart här i helgen med...han gör det bra som står ut med mitt humör..:) Älskar dig. tack för att du ställer upp babe..<3

//ERIKA

Kommentera här: