30 november 2010

Nu så är det bara en månad kvar av det här året. Fattar seriöst inte vart tiden tar vägen.
Sitter och väntar på att lilla bombom ska vakna, han har somnat böjd över en sänglåda..:)
Tänkte att vi skulle klä på oss och gå ut.

Igår var Jenny här..vi drack vin och surrade massa skit...och ja..jag är medveten om att det var måndag igår..men hade ju arbetshelg och det var ju faktiskt min "helg" dag..
Var riktigt trevligt ialla fall..:)

Helgen har väl vart sådär..jag skulle ha jobbat hela helgen men var sjuk fredag och lördag. Älsklingen kom och pysslade om mig. Var riktigt mysigt i helgen. Och lördagen vart det en romantisk kväll. Vi tände ljus och myste ner oss i soffan...kikade på kärlek på menyn och bara var..:) Superhärligt!

Idag har jag ringt runt och fixat och donat lite granna, jag får ju gå ner i arbetstid nu så jag måste fixa så jag får stämpla. Ska ner på arbetsförmedlingen när jag fått alla papper som behövs.

Julklapps shoppingen suger i år..knasig ekonomi så det får bli en budget jul i år..men men...
Det ska nog gå det med...


Nu vaknade ialla fall bombom...så vi ska klä på oss och traska ut nu...

//ERIKA

Kommentera här: