vilken lovely dag...not

Hmm dagen började ju kanon..sovmorgon...vaknade upp pigg och utvilad.
Sen så gick det mesta bara utför. Dagis ringer och säger att lillkillen är sjuk, feber. Så det var bara att knalla iväg och hämta kidsen. Mysigt var det förvisso att få hem dem..men trist att han skulle bli sjuk.
Nenna var ju inte nå vidare glad över att behöva gå hem från dagis. Men efter lite övertalning så fick jag med mig båda två. Fixade lite lunch och lade bombom efter vi käkat.
Nenna myste framför en film och jag diskade och donade.

Exet skulle hämta nenna så hon fick åka på dansen. Blev en massa tjafs och grin från hans sida. Nenna blev förbannad påp mig som var dum med pappa...ja jösses vännen om du bara visste. Blev ju ett helvete när pappa skulle åka hem ledsen. Suck..

Bra vänner man har by the way..tur att du inte alls ger en dåligt samvete. Men du ska veta att jag känner detsamma. Du behöver inte alls vara orolig för det. Jag är färdig med dig också.

Hmm borde köra en dagens middag igen..var ju så trevlig sist så..

Dagens middag: Delikata potatisskruvar med oemotståndliga hemstekta burgare. Till detta serverades en sås gjord på creme fraiche och tahisås. Rå lök givetvis och lite ost på toppen.
Denna ljuvliga anrättning serverades med en champagne du blandsaft Jordgubb, direkt från provinsen Blandsaft i Jordgubbslandet.

Just ja tjötat med min vän Jenny, tack för att du finns där så jag får gnälla av mig. Du är lovely. Så glad att vi funnit varandra igen..:) <3

Hmm nu så är det snart dags att nanna kudden...
I natt drömmer jag sött om min älskling..tack för att du finns där när jag behöver dig. Du är underbar.


//ERIKA
1 Maria:

skriven

haha ja va ska man säga då :D våt i trosan :D

2 Jenny:

skriven

Du är lovely du med :) puss

Kommentera här: