Så var det slut...

På denna härliga helg..har haft det så härligt med älskling och kidsen.
I fredags så myste jag och kidsen rejält. Slappade framför tvn med chips och dricka.
När de lagt sig så glanade jag på idol. Calle var sjukt bra som vanligt. Han är ju helt grym.
Orkade dock inte se på utröstningen..men Ante rapporterade ställningen..:))

Lördagen kom. Jag och kidsen var som vanligt uppe med tuppen.
Donade och fikade innan vi gick för att möta älskling.
Nenna kunde knappt stå stilla när hon såg bussen..stod och hoppade jämfota när han kom gåendes.
Sedan gick vi till lekparken och busade lite. Kidsen hade kul i vattenpölarna.
Sen var det hem och lägga bombom en stund. Nenna härjade på med T.
Syster yster, händige manny o Tildisen kom förbi. Bjöd de på middag.
Så kul när ni tittar in..älskar er..:))
Sen blev det mys för mig och älsklingen. Glanade på Robinson. Och fan vilka irriterande männsikor de fått tag på denna gången. Finns några som man nog kommer bli sjukt irriterad på.

Söndagen då. Älskling har busat med kidsen. Han är ju verkligen helt underbar med dem.
Så skönt att det funkar så bra.
Varit en superhärlig dag. Önskar att den aldrig skulle ta slut..
Nu så har älsklingen åkt hem...och jag saknar honom redan..

Är så galet kär i min T. Du är verkligen en helt underbar person.
Blir bara mer och mer kär i dig för varje gång vi ses.

Detta har verkligen varit en av de bästa helgerna på länge.

//Erika
1 ozzy:

skriven

Tove är bäst

2 Tant Ulrika:

skriven

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_26.html



..med både presentkort o "julpaket" i prispotten =)

Kommentera här: