Min underbara nenna...

Herregud så stor lilltjejen min börjar bli nu. Förundras varje dag över hur duktig hon är.
Hon pratar så duktigt..såna meningar som man inte trodde så små barn kunde.
Sen så är hon väldigt klok med.
Min underbara lilla nenna.

Sötaste ungen har ju fått en ny idol med...min älskade T..
Igår sa hon vid middagsbordet "jag saknar honom väldigt mycket"..sen lade hon huvudet lite på sne o såg sorgsen ut. Gullunge..:))
Men hon blev genast på bättre humör när jag berättade att han snart skulle komma o hälsa på.
Ja, sa hon, då ska vi leka på mitt rum...:))
Antar du kommer få fullt upp då, T..:)) 

Känns så skönt att kidsen gillar honom också..är ju viktigt för att det ska funka.

Saknar dig darling..längtar...

//Erika
1 Maria:

skriven

^^Jag måste titta på idioten där ute^^

Kommentera här: