årsresume

Detta året startade helt fantastiskt vi väntade barn.
I januari så friade Andreas till mig på norra berget i Sundsvall. Det var vackert, utomhus under stjärnorna. Svarade såklart ja.
Ultraljud gjordes så småningom, en liten pojke skulle anlända i juli. Vi var överlyckliga.
Blev sjukskriven större delen av graviditeten då måendet var väldigt dåligt, både psykiskt och fysiskt. Sommaren kom. Soliga dagar spenderades ute på stallarna eller i utansjö.
I juli så kom han då, killen vi hade väntat på, vårt kärleksbarn. Lilla Elliot, helt perfekt och så älskad från första stund. Hösten kom och med den vardagen. En alldeles underbar halloweenfest avslutade det hela innan vintern kom.
Mamma hade femtioårfest som var riktigt roligt. Julen kom och det firades i dagarna tre. Mysigt och fyllt med kärlek mitt i allt kaos.
Mor och far firade 25 årig bröllopsdag, helt underbart att folk håller ihop i dagens läge. Jag önskar att jag finner den sortens kärlek en dag.
Andreas bröt vår förlovning och lämnade mig. Trodde inte riktigt att det var såhär jag skulle fira in det nya året. Vår kärlek var stark men nu har den tydligen tagit slut. Jag hoppas att det nya året ger mig ny energi och 2015 ska bli ett år då jag tar hand om mig själv och mina tre underbara ungar.

Kommentera här: