Året var 2012

Så då är detta året snart till ända..
Mitt 2012 har innehållit mycket glädje och en del sorg.
Känns som jag börjar hitta mig själv igen...förlorade nog mig själv där nånstans uppe bland molnen. Allt är inte svart eller vitt. Man knatar mest omkring i en slags gråzon.
Haft en alldeles underbar sommar med massor av bra musik , upptäckt massor av nya artister som ger mig glädje.
Stockholmsresan är också något som jag kommer minnas från detta året. Var helt underbart och samtidigt den värsta resan jag gjort. Men att se lyckan i mina barns ögon var väl värt allt strul.
Har fått en massa nya bekantskaper som berikar mitt liv. Aldrig trodde jag väl att vi skulle finna varandra så som vi gjorde. Ser dig numera som en av mina bästa vänner. Har även fördjupat vänskapen med mina gamla vänner. Jag vet att ni finns för mig och ni vet att jag finns för er...alltid.
Avslutat en dålig relation som aldrig hade kunnat blivit något bra. Kändes som det värsta jag nånsin gjort men mitt i allt det här så dök du upp. Från ingenstans kom du och gjorde allt så mycket lättare. Känner mig så otroligt glad och väntar med spänning på att få se vad 2013 har att erbjuda.

Kommentera här: