Called out in the dark...

Sitter här och kikar på lite gamla bilder. Minnen väller över en. Så kul att se barnens framsteg. Hur de har växt upp och blivit helt egna små personligheter. Igår så vart nenna så mommasugen så vi fick ta bussen till Utansjö och hälsa på. Det var supermysigt och tror att vi alla njöt av att bli ompysslad av momma. Var två trötta små guldklimpar som ramlade i säng på kvällen. Jag var nog minst lika trött jag...tror det beror på all spänning som vart de senaste dagarna. Mycket som händer och många känslor som spökar. Idag är jag om möjligt ännu tröttare. Barnen har sovit hos mig och då blir det ju som det blir...ganska trångt och man vaknar av minsta rörelse. Katten har vart uppe och bitit barnen i tårna hela natten så ja, man kan lugnt säga att det vart en vild natt. Funderar på om jag ska försöka lägga mig en stund innan det blir jobb. Men jag kommer inte riktigt till ro.

Kommentera här: