Alone...

Nu vart det visst ett tag sen jag skrev igen...men händer väl inte så mycket här. Arbetar, umgås med kidsen och sover..så ser dagarna ut. Önskar det kunde hända nåt skojjigt..men det finns som inte så mycket tid över.

I helgen var jag och kidsen på badhuset. Det var trevligt..kanske lite jobbigt att hålla koll på båda samtidigt men det gick. Kändes dock lite ensamt..men ibland är livet så. En vän sa med all välmening att hon tyckte jag var duktig som tog med båda själv..vet att hon menade väl men det kändes ändå. Tanken slog mig att det är ju så här livet kommer se ut. Jag och barnen..inte för att det är det sämsta men jag längtar så efter något mer.

Just because you feel good
Doesn't make you right, oh no
Just because you feel good
Still want you here tonight, want you ...

Försökt lägga kidsen i ca 3 timmar nu...de vill tydligen inte sova...men strax säger jag godnatt så får de göra vad de känner för. Har visst ingen ork idag..o ja nu gnäller jag..men jag har fan inte sovit på hela veckan..vaken nätter och tidiga mornar...Önskar jag hade någon som delade detta med mig..som kunde avlasta lite...

//ERIKA

Kommentera här: