Överklass

Så då var det söndag igen. ännu en vecka av livet som runnit förbi.

Fredagen var rätt så lugn..jag jobbade ett dagpass och hämtade hem kidsen från dagis..vi käkade middag och sen kom kärleken till oss..:) Bombom blev helt till sig som vanligt och mamma glömdes snart bort..:)
Fredagsmys med bästa kidsen och kärleken..kan det bli bättre?!..:)
Blev mera mys när kidsen lagt sig, glanade på let`s dance som vanligt..:)

Lördagen var rätt lugn till att börja med. Åt frukost och myste på. Sen kom Totta och hämtade oss. Klippte mig och fixade till frillan..:) Sen kom bästa momma och poppa och hämtade småtrollen.
Kärleken och jag gick på stan en sväng och införskaffade förnödenheter inför kvällen.
Sen lekte jag mannekäng och provade 158000 klänningar. Fastnade för en lilla superfin klänning.
Blev ju fest på kvällen, temat var överklass..skojjigt var det..:)) Trevliga människor, gott att dricka och roliga upptåg..:) Blev en sväng ner på stan, blev dock inget krogbesök då vi fastnade på Subway istället..:)

Idag så har det inte hänt mycket alls..jag somnade ju kanske runt 5 och vaknade vid 8 så jag har vart rätt slö. Blev ialla fall en liten prommis ner på stan...sen hem och åt god middag med Thess.
Nu sussar kidsen och jag ska nog strax göra detsamma..:)

//ERIKA

Kommentera här: