Här kommer Pippi Långstrump...eller tidig 30 års kris?!

Här kommer Pippi Långstrump...dansar omkring på gatan..tjoar och tjimmar...tröttheten kommer smygandes...
Det är det som är det värsta..man vet aldrig riktigt när det slår till...
Tankarna virvlar i skallen...ska jag känna mig nöjd? kan jag känna mig nöjd med mina egna val? hur blev det så här? Ska jag gå vidare? Vad händer egentligen? Allas åsikter ekar i skallen...gör si gör så..hoppa och jag hoppar. Kanske inte för att jag vill hoppa utan mer för att jag bör, ialla fall enligt andra. Det finns en enda person som förstår någonting alls..och som faktiskt frågar; vad vill Du? Hur vill Du att livet ska se ut? Utan att dömma och tycka. Du, är helt makalös. Känns så skönt att prata med Dig. Du lyssnar på mig. Tack för att du finns..<3

Helgen har annars mest handlat om jobb, umgänge och den för tidiga 30 års krisen. Haft en underbar helg med älsklingen..<3 Så mysigt att bara gå ut och gå..ta ett varmt bad..sitta i soffan och mysa med dig. Galet hur bra jag trivs med dig. Du får mig att må så bra, känna mig levande på ett sätt jag inte känner igen. Med dig känner jag mig sprudlande glad..även när det är som mörkast.

Veckan som kommer handlar väl mest om jobb och umgänge med kidsen. Ska bli härligt att få rå om er..när vi alla är piggare..:))

Till helgen blir det partay...ska bli skojsigt..blir maskerad och jag är sjukt taggad..:)))

//ERIKA

Kommentera här: