80 tals festen som spårade ur o annat från helgen som gått...

På fredagen jobbade jag 7-16.30. Fick skjuts hem av mina päron..skönt det att slippa bussen.
Älsklingen kom hit. Myste framför Lets Dance..fasen vad jag gillar mathias..han är ju grymt duktig.
Var en mysig fredagskväll.

Vaknade rätt tidigt igår morse. Kunde inte sova av nån anledning.
Åkte till Härnta med Jenny och Thomas. Drog en runda på stan och boa.
Trevligt som vanligt..:)) Även fast jag var en bitterfitta..haha..:P
När vi kom hem så kom syster yster och händige manny. Fixade lite med mat och sånt inför festen.
Käkade middag och sen kom resten av folket.
Lyssnade på massa go musik, dansade och sjöng lite singstar.
Dock spårade det ur när några av gästerna inte riktigt kunde föra sig..
En kille som pissade i badkaret..jäklar så sur jag blev. Så gör man faktiskt inte.
Sen var det en del skadegörelse med..men men det är sånt som händer.
Var ju riktigt kul iaf..:)

   
 Jenny                                                       Carro




Maria, Charly och jag


Idag så har jag
mest slappat. Städat iordning lite efter partyt igår.
Umgåtts med syster yster, händige manny och sötaste Tildefisen.
Fick gomiddag hos mamma och pappa..lappskojs....mumma..:))

Snackat med min fina pojkvän. Du får mig alltid på så bra humör. Så galet kär i dig finaste Thomas.

Nu är det nog dags att nanna kudden...sov gott

//ERIKA

1 Tant Ulrika:

skriven

Ny spännande tävling hos Tant..



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från en najsig barnbutik =)

Kommentera här: