Falling in love again....

Falling in love again...ain`t nothing I can do
Falling in love again...this time it´s with you
When I fall it`s always the same
And I´m so tired of playing this game


Nytt år nya bekymmer...
Eller nya möjligheter?! Vem kan veta vad som ska hända. Vad framtiden har planerat för oss?
Känner ialla fall att detta är det året som jag ska ta hand om mig själv. Göra saker för min egen skull inte för att andra tycker att jag ska..utan för att jag vill. Och samma som alla år..alla energibovar ska sållas bort. Jag behöver inte er. Dags att sluta vara så snäll och bara ta emot all skit. Dags att jag står upp för mig själv.

1 Maria mamma till Tilde och Minnah:

skriven

haha ja men de förstod jag skulle inte vilja ha nått av de jag vill ha vitt kök :)

2 Maria mamma till Tilde och Minnah:

skriven

Du ha fått en award av mej nu

Kommentera här: