Flytta på dig...

Tankarna virvlar i mitt huvud och jag vet faktiskt inte hur jag ska få någon rätsida på vad jag känner, tycker och tänker. Allt är bara kaos just nu. Ena dagen är det si och andra dagen är det så. Resan liknar ingen annan jag tidigare gjort. Som en berg- och dalbana som har de högsta topparna och de djupaste dalarna. Det är liksom ingen medelväg...bara upp och ner. Jag blir galen snart! Så jobbigt att inte ha någon kontroll över vad som händer.
Jag vet inte ens hur jag ska förhålla mig till vissa. Vara mer på..eller bara ta det coolt?!
Och den här osäkerheten som plötsligt dykt upp? Varför ska du komma och sabba allt?

Crap!
1 Michella:

skriven

hoppas det blir bra ':)

Svar: Tack du :)
Erika Wallin

2 Mikaela:

skriven

Hoppas de blir bra!



Kika gärna in hos mig och delta i tävlingen där du kan vinna ett lyxigt halsband!

Svar: Tack :)
Erika Wallin

3 Anonym:

skriven

Fin blogg ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

Kommentera här: