Måndag hela veckan....I hope not...:P

Fan vad trista måndagar är...känns som den här dagen kryper fram..Usch!! Vill att det skall hända något men frågan är ju vad??
Är hemma idag..vård av sjuk mig...drabbades visst av magsjuka igår..suck..:(
Men är på bättringsvägen ialla fall.

Igår fick jag höra en skojjig sak..Livin Cover ska visst spela på Kramfors stadsfest i år..då måste man ju ta sig dit och höra på dom. Dom är ju helt underbara..:))

Haft en mys helg med kärleken...Thomas...Du gör mig så glad. Så GLAD att du finns i mitt liv.

Idag kommer mina små kärlekar hem...eller små och små..det är ju mina största kärlekar..:)
Kärleken till mina älskade ungar går inte att beskriva. Man blir glad när man ser deras vackra små ansikten lysas upp av deras ljuvliga leenden...:)




//ERIKA

Kommentera här: