25 maj 2011

Vart ett tag sen jag bloggade nu igen...men jag skyller på att jag haft mycket att göra. En sanning med modifikation kanske.
Dock har det vart mycket...förra veckan hade jag ju kidsen..och då blir det mest utelek efter dagis/jobb och sen är det kväll. I regel är man så trött då att man helst av allt vill lägga sig...och det tidigt. hade det inte varit för att man behöver en stund för sig själv hade jag nog också lagt mig vid åtta. Och om sanningen ska fram så blev det många tidiga kvällar förra veckan..:P

Helgen som vart har varit riktigt härlig. Var ute hos mamma och pappa i lördags. Myste, grillade, hoppade på studsmattan, lirade gura och sjöng..:) Var riktigt nice..:) Kidsen hade nog en av de bästa dagarna på länge med..:)
Så härligt att se de så lyckliga.:)

I söndags åkte jag och kidsen upp till Ullångersborna för att välja ut en liten misse. Blev en svart/vit hankatt som ska heta Mimmi..nenna fick välja fritt och valde en liten gosse..mest för att jag ev styrde lite åt det hållet..hmm. Namnet var bestämt sen länge...det hade nenna också valt och det får väl vara ok då..:)

Är rasande på vissa i min närhet...fattar inte hur man kan göra sån skillnad på sitt eget kött och blod..men du lär ju bli varse en vacker dag att det kommer tillbaka och biter dig i arslet. Din dumma fan...

Ikväll blir det en tripp till vackra sundsvall..ska visst lyssna på lite musik..:) Ska bli riktigt nice det..:)

//ERIKA

Kommentera här: