Katten Mimmi

Så har då vår nya familjemedlem anlänt...En gråvit burrig liten sak..:)
Nenna döpte honom genast till Mimmi...bombom kallar honom för Pippi..:)
Gullig är han men han har hållit mig vaken en hel del i natt...fanns ju mycket att spana på här..:P
Kissat på mina gardiner har han också hunnit med i natt...men annars så funkar det ju fint..:P

Idag blir det mestadels jobb..har diskat och plockat lite nu innan...

Känner mig otroligt trött och less på allting...trodde att sommaren och värmen skulle få mig på bättre humör..men verkar vara riktigt långt nere den här gången...kanske är det så enkelt att allt hunnit ikapp??
Man tror att man är så stark och klarar av vad som helst. Kanske har allt gått för fort? Jag vet inte alls...vet bara att det inte känns bra. Att jag inte trivs som det är nu...
Går hela tiden emot mina egna principer...gör val som jag inte skulle gjort innan...
Och allt detta bara för att vara en dörrmatta??
Alltid ett andrahandsval... så mycket annat som kommer före...

Kanske dags att jag är ärlig mot mig själv..sätter ner foten...
Bestämmer mig för att jag klarar mig...utan det här...
Livet går vidare även om det känns tungt...för detta är ju trots allt värre..
Att inte vara den man är..att hela tiden dansa efter någon annans pipa..

Önskar att det var lättare...att jag inte fallit alls...
Nu blir allt så mycket svårare...men vad gör man?

Kankse dags att jag förbereder mig inför jobbet...
Vart lite flummigt det här..men tankarna virvlar hela tiden runt i min skalle och jag får inte rätsida på nåt...



//ERIKA
1 Maria:

skriven

OjOj lät inte kul syster yster finns alltid om du vill parat ut om nått man kanske inte kommer med dom bästa råden men lyssna gör jag om du behöver prata ut hos nån ?:)

Kommentera här: