25 januari 2011

Jaha så var den här dagen snart till enda..

Dagen började väl hyfsat ialla fall...fick en otroligt skön sovmorgon..småtrollen vaknade först 8...sen fick de se på tv medan jag drog mig en stund innan det var dags att börja dagen på riktigt..:)

Orosmoln på den rosaskimrande himlen fick min mage att vara i uppror...försökte få tiden att gå genom att sysselsätta mig och ungarna med så mycket som möjligt. Så vi var ute och lekte. Sen var vi kreativa med vattenfärger...kidsen skaffade sig tatueringar och sen tyckte jag det var dags för lite vila.
Vilan gjorde mig än mer nervös så min vän Thess kom och höll mig sällskap sen vandrade vi ner på staden.
Uträttade lite ärenden och åt lite mat.

Sen kom då stunden jag fasat för...lyckligtvis så gick det inte alls så som jag trott och jag känner mig återigen riktigt lycklig..:) Nu hoppas jag att det ska vara slut på allt strul så vi kan möta den stundande våren med lycka..:)


Gruvar mig lite för morgondagen..då ska jag ju på jobbet i min nya färg..;P

//ERIKA

Kommentera här: