1.000.000 Nollor....

Sitter och tänker lite..eller snarare dagdrömmer...

Ska börja spara pengar till en längre resa...till ett ställe som länge vart ett drömresemål...
Vart får ni veta senare...men känner att det skulle vara kul att komma iväg lite. Bara vara och insupa naturen...
Jo det är här jag skrattar lite jag med...Erika i naturen..men det vore tjockt najs att vandra runt bland skog och mark..;)
Kanske dyker det upp en prins på en vit springare...är ju trots allt som ett sagoland..;)

Innan dess tänkte jag göra nåt skojj på min semester till sommaren. Ska göra nåt för bara mig...unna mig lite ledighet ensam...sen givetvis nåt skojj med barnen...:)


En miljon nollor, tillsammans kan de aldrig bli en
Hur man än lägger ihop de, får man bara en miljon idioter
en miljon nollor, kommer aldrig leva som en


Kommentera här: