Värsta söndagen ever???

Det här kanske är den värsta söndagen jag upplevt på länge...förvisso så ordnade det ju up sig. Men dagen har vart sjukt jobbig.

Snabbresumè av helgen...

Fredag..jobbade litegranna..hade en rätt så najs tur. Sen vart det hem och fixa lite dinner till mina småtroll.
En massa fredagsmys som vanligt, och så dök darling upp. Härligt som vanligt...:))
Vi glanade på så ska det låta och myste. Dessvärre hade jag ju sjukt ont i huvudet så det blev en tidigkväll för oss.

Lördag...vaknade rätt så tidigt...fixade lite välling till kidsen och drog mig en stund till.
Vart ju soligt och fint så efter frukost så drog vi oss bort mot mamma och pappa. Kidsen lekte i hoppborgen och hittade på massa bus och vi myste i solen..
Syster yster med bihang dök också upp. Provsmakade årets första rabarber...lite sura men gott var det med paj...:))
Bjussade syrran på middag, alltid lika trevligt om än lite rörigt.
Nannade kidsen, det tog nog ca 1 timme om inte mer tills vi fått alla 3 att somna gott.
Sommarkryssade och drack vin...myyys..
Sedan fortsatte vi att dricka gott och bara ha det trevligt. Spelade gomusik och det blev även lite singstar...:))

Söndag..idag så har det vart jobbigt som sagt...lite sömn i kombo med en baksmälla utan dess like fick Siggan att bryta ihop. Men men..det gick ju över och alla klarade sig helskinnade..;))
Grillade hos mammit och pappit...kalasgott var det..:))
Nu sitter jag här och småsaknar mina småtroll som stannade kvar hos momma och poppa..
Blir en tidig kväll i kväll...
Tänkte orka upp till jobbet imorgon...

//ERIKA
1 mamsi:

skriven

kidsen sover som små proppmätta grisar ;D sov gott kram mamsi

Kommentera här: