Crazy thursday shopping...

Helt sjukt hur mycket mat kostar egentligen. Och då handlade jag ändå mest bara helggotta.
Förvisso blev det en present till lilleman med..men ändock..jaja...ingen ide att klaga.
Äta bör man annars dör man säger de ju..;)

Köpte lite nya målargrejjer till kidsen med, vattenfärger och tuschpennor. De var väldigt uppskattat och nenna har tränat att skriva sitt namn hela dagen. Förvisso mest krumelurer, men om man läser riktigt noga så ser man att det står ENGLA..:D sötnöten satt till och med och stavade...E,S,E,S, E..det blir engla..:))
Bombom försökte mest hacka sig igenom färgerna på paletten..det gick sådär. Men han hade ialla fall fått ny färg på kläderna..:)) Jaja, tur det går bort i tvätten.

Annars så har det vart en rätt så lugn dag.
Funderat ut hur jag ska förändra mig lite..blir en klippning ialla fall så får vi se vad det blir för färg sedan..:))
Även om jag tycker blondt är snyggt så kan det ju vara kul att testa nåt annat. Ja vi får se vad som händer, spännande med nya frillan ialla fall..:))

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite tror jag..
Blir nog lite muppande på facebook föresten..:)

//ERIKA

Kommentera här: