Blogg.se

Jaha..vad skojjigt att du tar dig tid att blogga...känns som bloggen ligger lite på dekis..hur fan ska vi få till detta nu då? Ofta men orkar skriva när det mesta bara är skit..:P

Men men...nu ska jag skriva lite kul istället...

Igår åkte jag och kidsen, efter moget övervägande (inte illa va?..;)), buss till Hälledal. Umgicks med bästaste Jenny och hennes lovely kids..:) Var roligt att komma iväg en sväng. Blev bjudna på middag..så gott med hemgjorda köttbullar..:) Sen snyltade vi skjuts av päronen hem så vi skulle slippa åka buss en gång till.

Idag har fina Anna och hennes små trollungar vart här och hälsat på. Var riktigt roligt att träffas, vart ett tag sen nu. Blev en massa prat och en massa bus..:) Vilka som busade mest får ni fundera över..:P
Fikade go fika..jag och jag bakade en smarrig blåbärssockerkaka..:)) Och nu tror ni att jag skrev fel här..men vart ju meningen att nenna skulle hjälpa mig baka men slutade med att jag fick göra det själv..:P Anna hade med sig supersmarriga kakor..:))

Nu vilar kidsen en stund..är ju lite jobbigt att busa så mycket..:D

//ERIKA

Kommentera här: