Klibbigt

Fasen vad varmt det varit idag..man håller ju på att flyta bort. Kul att städa i denna värmen.
Jobbat idag och det var inte kul..svettades som en gris. Men samtidigt är det ju härligt att sommaren är här.
Blev bjuden på lunch av mostra min..gott var det.
Hon bjöd på lax och rotsaksgratäng med romsås. Efter njöt vi av en god hallon-björnbär paj med vaniljsås. Mums!!

Kul det var i eftermiddags då..nenna hade fått tag i solskyddskrämen och smetat in både sig och bombom..fasen vad glad man vart då..huga var bara att slänga in ungarna i duschen..synd man inte tog nå kort på spektaklet...

Laddat upp en massa bilder till fujidirekt..så jag får några pappersbilder med..:)
Undra om det bara är jag som är så gammaldags?..haha..men jag vill gärna kunna bläddra bland mina bilder.

Nu ska jag gå å smaska rabarber paj med maken!!



//ERIKA

Kommentera här: