för grymmade unge...eller idag skrev Englas mamma i den blå boken...

Idag har det varit en sån där dag som man bara helst vill glömma...
Nenna vaknade nog med bus i kroppen..för idag har hon bara hittat på jävulskaper...
Men men imorgon är en annan dag...

Provat kläderna som kom på posten...ett par byxor satt som en smäck..de andra får jag skicka tillbaka.
Topparna behåller jag också, men jag ska troligtvis ta något annat på mig  imorgon.

Pratat med datasupporten på komvux idag..så äntligen har jag lyckats få igång first class. Varit ute och beställt lite böcker jag behöver  till kurserna...nu ska här pluggas.

Dagens middag: Fettuccine pasta, kassler med knipplöksås...jättegott!

Fanns inga batterier i kameran så jag får lägga upp bilder på mina nya stövletter imorgon istället.

Snart dags för Lets dance och lite mys i soffan..hejja Laila...

Good night!
1 Carro:

skriven

klart de komma bli sjukt kul,int alltför många timmar kvar nu!!:D

Kommentera här: