Ny frilla och mycket gott fika...

Igår så var ju barnens älskade poppa barnvakt när vi var på gympan...allt hade gått jättebra och min bästaste pappa hade varit så snäll och hjälpt till med disken..snacka om att man är bortskämd..
Världens bästa mamma o pappa har jag..överlägset..de ställer upp i alla väder...
Älskar er så mycket!!

Jo ni..nu har jag minsann haft hembesök av den bästa frisörskan, nämligen min bästaste vän Charly.
Har till och med klippt lugg..oh my god...känns ju jättekonstigt. Har inte haft lugg på 12 år tror jag...
Hehe..dags för en förändring...

Gott fika har vi också smarrat på...jag snodde ihop en blåbärs paj..tror faktiskt att den gick hem.
Fick jättefin present av min vän Carro...tackar så mycket gumman!!

Nenna har vart på dagis idag..hade målat lite och sådär..
Bombom har varit hemma och myst med mig...


Nu ska jag gå och göra en labb till plugget..spännande...
Får väl se hur det går och om jag lyckas undvika att bränna ner huset..;)

Maken skulle köpa hem semlor också..det är ju fettisdagen idag..och då SKA man äta semlor!

Syster med bihang kommer också neröver en sväng...ska bli kul.

Uppdatering ikväll..ska försöka lägga in nå bilder å...

Kram Erika <3

Kommentera här: