Bakfull o ångerfull...

Måste berätta om de senaste dagarna som varit otroligt roliga..

I torsdags så var jag och Linnea ner till Ånäsparken i Kovland. Skitkul hade vi..surrade lite..skrattade en hel del.
Dansade lite till Jannez. De var riktigt bra och drog en bred publik.
Många trevliga karlar var det..;)
Så jäkla kul att gå ut o dansa...varför slutade jag med det??
Nä från och med nu får det bli ändring på det..nu ska här dansas igen..
Dansgala i Sundsvall i september..o yes..vi är där..:)

Igår så var jag på fest hos min arbetskamrat Mariette. Det var några från jobbet som var med och en del vänner till Mariette. Vi hade jättekul ialla fall. Satt o pratade o skrattade. Sen blev det så klart singstar...håller mig undan men Mariette smög dit micken ibland..jäkligt kul var det ialla fall.
Sen drog vi vidare ner till Hamnkrogen. Där var det mycket roligt.
Ett band som spelade..visade sig senare att en gammal kompis, Basse, spelade trummor.
Drack lite goda drinkar o skratta så mycket så man nästan kiknade..:)
Det blev så klart lite dansande..givetvis en massa tjejsnack på toan..hur skulle vi klara oss utan det??..:)
Drog vidare till Gennys..o där var han..min gamla crusch...
Trevligt att träffa på honom..han bjöd på öl o shots. Sweet..
Mera dans givetvis...
Sen var det dags för Erika att åka hem..lite väl rund under fötterna..
Men fasen så kul det var..
Detta måste vi ju göra om snarast..:P


Idag är jag dock lite bakfull, inget som inte går att hantera..men det är ju trevligare att inte vara det..
Ångerfull?? Ja det är jag..gjorde bort mig lite men vad fasen..det bjuder jag på.

Kram ERIKA

1 Anonym:

skriven

de va så lite så dom va ju lungna denna gång :)

Kommentera här: