Danny....

Oh my...igår drog jag, syrran och minstingarna ner till Birsta...lite shopping och mycket Danny..:)
Idol-Danny var på Birsta city för skivsignering...Herregud vad bra han är och otroligt charmig..
Vi kom hem sent så vi hann nätt o jämnt äta innan körslaget började...
Vet inte om jag tyckte att rätt kör åkte ut..hade ju kunnat bli ganska kul om de fått vara kvar...

Jaha..julen då?! Hur var den?

Julafton var en rätt bra dag..firade hos Nennas farmor med farbröder och flickvänner...
God mat och otroligt mycket paket...
Syrran med sambo o barn tittade över en stund när vi kommit hem...
Sen åkte jag o mamma o momme till kyrkan på midnattsmässan...
Är så mysigt att avsluta julaftonskvällen med en lugn stund i kyrka.
De spelar o sjunger så otroligt vackert...

Juldagen gick jag och barnen till momma o poppa...
Var ute å åkte pulka, åt god mat och ännu mera julklappar..:)

Annandagen tog jag o barnen en riktig mysdag...
Engla var så trött efter allt julfirande...
Blev en filmdag o mys i soffan.
Körslaget på kvällen...tycker Hanna Hedlund är så söt...gillar henne skarpt..
Men tror stenhårt på Robert Wells..han är ju helt suverän...

Idag har vi inte gjort så mycket..diskat o städat ur förrådet...
Får se vad som händer ikväll..lutar mot en filmkväll..

See ya

Kommentera här: